شناسهٔ خبر: 23539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار خبر داد:

بهره‌برداری از روكش آسفالت چابهار – گواتر به طول ۲۰ كيلومتر

آسفالت رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار گفت: پروژه روكش آسفالت چابهار – گواتر به طول ۲۰ كيلومتر به بهره‌برداری رسيد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار، رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار گفت: با هدف افزايش ضريب ايمنی محور مرزی چابهار– گواتر و تسهيل عبور و مرور در جاده ساحلی و دسترسی بهتر به اسكله‌های صيادی رمين، بريس و پسابندر و استخرهای پرورش ميگوی نگور و شهرك صنعتی چابهار پروژه روكش آسفالت چابهار – گواتر به طول ۲۰ كيلومتر از نيمه دوم سال ۹۴ آغاز شد.

شهرام مباركی افزود: طول كلی محور چابهار – گواتر ۱۰۵ كيلومتر است كه عمليات اجرايی فاز۱ پروژه روكش آسفالت اين محور از كيلومتر ۲۸ آغاز و تا كيلومتر ۴۸ به طول ۲۰ كيلومتر به اتمام رسيد و هم اكنون اين پروژه به بهره‌برداری رسيده است.

وی افزود: عمليات اجرايی پروژه روكش آسفالت گرم چابهار – گواتر در دولايه ماسه آسفالتی به ارتفاع ۲ سانتيمتر و لايه بيندر با ۵ سانتيمتر ارتفاع اجرا شده است و در حال حاضر روند برگزاری مناقصه و انتخاب پيمانكار برای اجرای روكش آسفالت اين محور در فازهای بعدی در دستور كار قرار دارد.

وی تصريح كرد: مبلغ قرارداد اجرای اين پروژه بالغ بر ۴ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان است كه تاكنون فقط بخش اندكی از كل مبلغ به پيمانكار تخصيص يافته است.

نظر شما