شناسهٔ خبر: 24132 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات زیر سازی محور اسفندقه – در قنات در کرمان جنوبی

راهسازی مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از شروع عملیات زیر سازی آسفالت محور روستایی اسفندقه – در قنات، به طول ۸ کیلومتر در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی کرمان جنوبی عباس ثمره مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها از شروع عملیات زیر سازی آسفالت محور روستایی اسفندقه – در قنات به طول ۸کیلومتر و با برآورد بالغ بر ۸۵۰۰ میلیون ریال و همچنین از آسفالت محورهای روستایی طوهان ۱کیلومتر، بهجرد ۱کیلومتر و باقرآباد ۱کیلومتر که جمعا به طول ۳کیلومتر به  اتمام و بهره‌برداری رسیده خبر داد.

وی در این خصوص اعلام کرد: روستای ساغری به طول ۳ کیلومتر در حال اجرای آسفالت است.

ثمره در ادامه بیان کرد: محورهای روستایی حسین‌آباد زین‌آباد به طول ۵/۱کیلومتر ،مشاع ۱و۲و۳تاج آباد ۲/۱کیلومتر ، فتح آباد ۴/۱کیلومتر ، حسین آباد دهدار ۱/۱کیلومتر ، لطف آباد ۱کیلومتر ، حسین آباد جهاد آباد ۲/۱کیلومتر و بلوچ آباد ۵/۱کیلومتر که به  زودی تکمیل وآماده آسفالت می‌شوند .

بازدید از پروژه امجز گمرکان

مدیر کل راه وشهر سازی جنوب استان کرمان در معیت آقای کمالی پور نماینده جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار عنبرآباد، مدیر کل امور عشایری جنوب استان کرمان و هیات همراه از پروژه گمرکان امجز بازدید کرده و روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند .

لازم به توضیح است که طول کل این محور ۱۸کیلومتر و کوهستانی است که تاکنون  ۸کیلومتر  آن آسفالت شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۳ کیلومتر دیگر  آن نیز آماده آسفالت  است. عملیات خاک‌برداری ۵ کیلومتر از مسیر نیز به اتمام رسیده است همچنین از راه‌های عشایری جبالبارز و از محور دسک به طول ۶کیلومتر که در مرحله ساب بیس ومحور دسک به درین که در مرحله بازگشایی به طول  ۵کیلومتر  است بازدید بعمل آمد./

نظر شما