شناسهٔ خبر: 24305 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی حادثه نی‌ریز برگزار می‌شود:

نشست مشترک مجلس با وزیر راه و شهرسازی/ گزارش سقوط اتوبوس سربازان به اعضای کمیسیون عمران مجلس

کمیسیون عمران وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد تا در نشستی مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس با دستور کار بررسی دلایل سقوط اتوبوس‌حامل سربازان، این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نشست مشترک اعضای کمیسیون عمران مجلس با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی روز دوشنبه و در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار می‌شود.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر، توضیح داد: قرار است در این نشست حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی مورد بررسی قرار گیرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اهمیت حادثه نی‌ریز، گفت: بر این اساس روز دوشنبه (۱۴ تیر) از وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی دعوت کردیم تا توضیحاتی را پیرامون این حادثه ارایه دهند. ایمنی مسیرها و صلاحیت رانندگان اتوبوس‌ها از جمله نکات مورد تاکید ما است که در این جلسه به بحث گذاشته خواهد شد.

یک دستگاه اتوبوس دوم تیرماه ۹۵ به دلیل عدم وجود حفاظ ایمنی سمت راست و عدم کنترل و مهارت راننده در مهار وسیله نقلیه و احتمالا نقص فنی خودرو، در دره ۲۰ متری در گردنه «لای رز» حوالی شهرستان نی‌ریز سقوط کرد و ۲۰ سرنشین آن کشته و ۳۰ نفر مجروح شدند. ۱۳ نفر از کشته شدگان این حادثه سرباز بودند.

نظر شما