شناسهٔ خبر: 24522 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

اسحاق جهانگیری اعلام کرد

توسعه گردشگری مازندران در گروی گسترش راه‌های استان/ تمرکز ویژه دولت بر راه‌اندازی بزرگراه تهران-شمال و تسهیل عبور و مرور در جاده هراز/ فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری در بندر امیرآباد

آخوندی و جهانگیری اسحاق جهانگیری که همراه وزیر راه و شهرسازی برای بررسی مشکلات و راه‌های توسعه مازندران به این استان سفر کرده است، گفت از مشکلات اصلی گردشگری استان‌های شمالی مسیر دسترسی به این استان‌ها است و باید این مشکل برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اسحاق جهانگیری که همراه وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از بندر بهشهر به استان مازندران سفر کرده است در بدو ورود به استان در فرودگاه دشت ناز ساری ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: در این سفر به بررسی مشکلات و راه‌های توسعه استان می‌پردازیم.

وی استان مازندران را از استان‌های مهم در بخش گردشگری برشمرد و گفت: البته مشکلات و مسایلی پیش روی زیرساخت‌های گردشگری استان مازندران وجود دارد که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

جهانگیری یکی از مشکلات گردشگری استان‌های شمالی را مسیر دسترسی به این استان خواند و ادامه داد: تاکنون ۳ بار از بزرگراه تهران-شمال و همجنین جاده هراز بازدید کرده‌ام و دولت تمرکز ویژه‌ای بر این دو محور دارد تا بتواند دغدغه مردم را  برای سفر به استان‌های شمالی مرتفع کند.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت با محدودیت بودجه روبه‌رو است و برای اجرای طرح‌های عمرانی مشکلاتی دارد اما ما امیداریم با روش‌هایی که پیش بینی کرده‌ایم بتوانیم شاهد بهره‌برداری از بزرگراه تهران-شمال در سال‌های آتی باشیم.

جهانگیری با اشاره به دیدار خود از بندر امیرآباد ادامه داد: بندر امیرآباد از مهمترین بنادر کشور است که به راه‌آهن هم متصل شده است و فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در این بندر وجود دارد.

نظر شما