شناسهٔ خبر: 25120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه راهسازی در دزفول

راهسازی رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه راهسازی در این شهرستان با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منصور نظریان رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: عملیات اجرایی پروژه بهسازی، تعریض و چهارخطه محور سیاه منصور به چهار راه آوج به طول ۱۴ کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: به دلیل کم عرض بودن سه راهی جاده سیاه منصور تعریض این جاده در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفت.

نظریان ادامه داد: جاده مذکور در حال حاضر حدود شش متر عرض دارد که با تکمیل عملیات تعریض به ۱۱ متر افزایش خواهد یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: باتوجه به تردد اهالی روستاها و کامیون‌های حامل شن و ماسه تعریض این جاده می‌تواند گام مهمی در جهت جلوگیری از حوادث رانندگی در این محور باشد.

وی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض محور چغامیش اشاره کرد و گفت: عرض این محور ۱۰ کیلومتری با اتمام پروژه از ۶ متر به ۱۱ متر ارتقاء می‌یابد.

نظریان افزود: بهسازی و تعریض محور شهر حمزه نیز به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول همچنین از آغاز عملیات راهسازی روستای بنوت خبر داد و گفت: تعریض و بهسازی این محور روستایی یکی از مطالبات اصلی ساکنان این روستا بوده که پس از سال‌ها محقق می‌شود.

وی طول مسیر این جاده را ۱۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: پس از اتمام عملیات راهسازی عرض مسیر به ۱۱ متر می‌رسد که سهولت تردد و عرضه سریع محصولات کشاورزی منطقه به شهر را به دنبال خواهد داشت.

نظریان مجموع اعتبارات انجام این ۴ پروژه را ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد. بخش چغامیش دزفول با ۳۵ هزار نفر جمعیت دارای ۲۷ روستاست که روستای بنوت با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر از این توابع محسوب می‌شود. شهرستان دزفول با چهار بخش و حدود ۵۰۰ روستا دارای ۹۰ دهیاری است.

نظر شما