شناسهٔ خبر: 25135 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با تصویب‌ طرح قانون خاص شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

درآمد شركت فرودگاه‌ها صرف نوسازی سامانه‌های ناوبری هوایی می‌شود

مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون خاص شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه علنی امروز مجلس، دست مسئولان شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای ارائه خدمات ایمن، امن، سریع، مطمئن و باكیفیت به مسافران هوایی باز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، طرح قانون خاص شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید تا ۱۰۰ درصد درآمد این شركت صرف نوسازی سامانه‌های نوسازی ناوبری هوایی و توسعه فرودگاهی كشور شود؛ ‌قانونی كه به خودی خود یك قانون مترقی ویژه یك صنعت فوق ‌تخصصی محسوب می‌شود.

نمایندگان  مجلس شورای اسلامی با درایت تمام و احاطه كامل به جایگاه صنعت فرودگاهی به عنوان مغناطیس سرمایه‌گذاری، یكی از اركان توسعه و مدیریت جامعه مدرن و پیشانی نظام، با اكثریت آرا این قانون را که یکبار در اردیبهشت ماه امسال  در صحن علنی مجلس بررسی شده بود و به شورای نگهبان رفته بود ، مجددا بررسی و به تایید نهایی رساندند.

آن طور که روابط عمومی شرکت فرودگاه ها گزارش کرده است رای مجلس به این مصوبه نشانگر نگرش صحیح نمایندگان مجلس به نیت و برنامه مسئولان شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای آبادانی و تجهیز صنعت فرودگاهی بر اساس نظم جهانی این صنعت و با استفاده از به‌روزترین دانش فرودگاهی است.

نظر شما