شناسهٔ خبر: 25166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خراسان شمالی خبر داد:

تخصیص فوری اعتبار ساخت جاده بجنورد- گلستان به دستور معاون رییس جمهوری

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی از صدور دستور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای تخصیص آنی و اولویت دار منابع اعتباری پروژه احداث و تکمیل جاده بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، محمدرضا صالحی در حاشیه نشست امروز چهارشنبه با مدیران رسانه های این استان، به حضور خود در سفر اخیر کاروان تدبیر و امید به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این سفر که همانند سفرهای استانی گذشته دولت از سوی محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری به عنوان دبیر کاروان تدبیر و امید حضور داشتم، دست کم ۵ دستور مساعدت مستقیم برای حل مشکلات خراسان شمالی را از وزیران و معاونان رئیس جمهوری گرفتم و حال باید مدیران دستگاه های ذی ربط پیگیر اجرای سریع تر آن‌ها باشند.

وی از جمله این درخواست ها را تخصیص فوری اعتبار جاده بجنورد به جنگل گلستان عنوان کرد و گفت: نوبخت برای تخصیص آنی و اولویت‌‌دار این اعتبارات، دستور لازم را صادر کرد.

صالحي همچنین با ابراز تأسف از این که برخی مدیران بنگاه های عظیم مالی در تهران شناختی از خراسان شمالی ندارند، اذعان کرد: هنوز مدیرانی در این قبیل شرکت ها هستند که وقتی از آن ها برای سرمایه گذاری در این استان دعوت می کنیم، بجنورد را با شهرهایی مثل بیرجند یا بروجرد اشتباه می‌گیرند.

وی تصحیح این مسئله را مستلزم تمرکز بیشتر رسانه ها بر معرفی ظرفیت های خراسان شمالی در سطوح منطقه‌ای و کشوری دانست و افزود: از عسگری رئیس سازمان صداوسیما درخواست کرده ایم که این استان را در شبکه های سراسری بیشتر از قبل معرفی کنند و سایر رسانه های استان هم می توانند در این زمینه کمک های زیادی داشته باشند.

صالحي در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلویحی به شائبه تغییر قریب الوقوع برخی مسئولان دستگاه های اجرایی استان که در پی تغییر استاندار مطرح می‌شود، بر تثبیت مدیران تأکید کرد و گفت: اصل مهم برای من، تثبیت مدیران است؛ مگر آن که ادامه فعالیت یک مدیر واقعا به مصلحت استان نباشد و در هر حال، تا زمانی که کسی به عنوان مدیر یک دستگاه و در واقع به عنوان نماینده دولت در آن بخش شناخته می شود، مدافع او هستم و بر حفظ جایگاه وی تأکید دارم. 

نظر شما