شناسهٔ خبر: 25425 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از استان چهارمحال و بختیاری گفت:

توسعه قابل توجه بزرگراه‌های چهارمحال و بختیاری/ بهره برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن تا پایان سال جاری/ با استفاده از اسناد خزانه بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت می‌کنیم/ ساخت کمربندی برای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به شهر

بازدید وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از استان چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این استان حجم بزرگراه‌های زیر بار ترافیک از ۱۱۰ به ۲۵۰ کیلومتر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی امروز در حاشیه بازدید از پروژه شهرکرد-بروجن-لردگان و بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی اظهار داشت: ما در سال گذشته برای توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های این استان سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام دادیم، به طوری که حجم بزرگراهی زیر بار ترافیکی این استان از بازدید قبلی تا به امروز از ۱۱۰ کیلومتر به ۲۵۰ کیلومتر افزایش یافته است.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های استان چهارمحال و بختیاری بزرگراه شهرکرد-بروجن-لردگان است که بخش زیادی از آن زیر بار ترافیکی است و ۳۰ کیلومتر حدافاصل شهرکرد تا بروجن در دست ساخت قرار دارد که از این میزان زیرسازی ۱۲ کیلومتر انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملیات ساخت ۳۰ کیلومتر از قطعه بروجن-لردگان گفت: فکر می‌کنم از شهرکرد تا لردگان تمام پروژه به غیر از ۹ کیلومتر یا زیر بار ترافیکی قرار دارد یا در دست ساخت است، خوشبختانه در حدفاصل این مسیر تا خوزستان نیز کار به خوبی انجام شده است.

آخوندی با اشاره به بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران این استان خاطرنشان کرد: در نظر داریم با استفاده از اسناد خزانه بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم و بتوانیم به فعال شدن سایر بخش‌های پروژه کمک کنیم و فکر می‌کنم تا پایان سال جاری بتوانیم ۱۲ کیلومتر دیگر از قطعه شهرکرد-بروجن را زیر بار ترافیکی ببریم.

این مقام مسئول از پروژه مشترک ساخت کمربندی میان وزارت راه و شهرسازی و شهرداری بروجن برای جلوگیری ورود خودروهای سنگین به داخل شهر خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد یادآور شد: این پروژه تاکنون ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم امسال به وزارت بهداشت و درمان برای ارائه خدمات درمانی به بهره‌برداری برسد.

نظر شما