شناسهٔ خبر: 25764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به كار اداره راه و شهرسازی شهرستان بدره در استان ايلام

میر جعفریان با حضور نماینده حوزه جنوب استان، مدیران كل راه و شهرسازی و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان، فرماندار شهرستان بدره و جمعی از مسئولین محلی كارهای اجرایی اداره راه و شهرسازی شهرستان بدره رسما آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، در این مراسم از طرف این اداره كل حسین میرزایی به سرپرستی اداره راه و شهرسازی شهرستان بدره منصوب و كاركنان این مجموعه معرفی شدند.

در این مراسم فرماندار شهرستان بدره از زحمات اداره راه و شهرسازی شهرستان دره شهر كه تاكنون فعالیت‌های راه و شهرسازی بدره بر عهده این شهرستان بود قدردانی و برای اداره راه و شهرسازی شهرستان بدره آرزوی موفقیت كرد.

مدیركل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان بدره چه در بخش ساختمان‌های اداری و عمومی و چه در بخش راه در جریان است كه با استقرار اداره راه و شهرسازی شهرستان بدره پی‌گیری اتمام این پروژه‌ها تسریع خواهد شد. ضمن اینكه در سال گذشته واریانت مهم زرانگوش محور بدره - دره شهر به بهره‌برداری رسید و واریانت چشمه شیرین در مراحل پایانی است ضمن اینكه عملیات احداث ساختمان اداره راه و شهرسازی و سوله ماشین آلات و نمك این شهرستان در حال اتمام است.

نظر شما