شناسهٔ خبر: 26132 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نشست گفتمان هنر و معماری با سخنرانی معاون وزیر راه و شهرسازی/ ایزدی و فلامکی در خانه گفتمان هنر و معماری

پوستر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در یکصد و سیزدهمین نشست انجمن مفاخر معماری ایران، درباره بناهای‌برگزیده معماری معاصر ایران در خانه گفتمان شهر و معماری سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و سیزدهمین گفتمان هنر و معماری که به نشست دهم برنامه یکصد معمار، یکصد انتخاب- بناهای برگزیده معماری معاصر ایران از نگاه معماران اختصاص دارد با حضور محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) تشکیل می‌شود.

نشست دهم از سلسله نشست‌های یکصد معمار، یکصد انتخاب که با حضور لیلی گلستان، سیروس بزرگ‌گرایلی، آرش بصیرت، سامان سیار، سهیلا صادق‌زاده، فرزانه عطاء اللهی، محمدمنصور فلامکی، محمد مجیدی، مینا معرفت و یوسف نیلی برگزار می‌شود علاوه بر معرفی بناهای برگزیده معماری توسط اعضا به ارایه گزارشی مختصر از نشست نهم نیز اختصاص خواهد یافت.

حضور علاقه‌مندان به شرکت در این نشست که ۲۵ مردادماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در خانه گفتمان شهر و معماری به نشانی تهران، خیابان طالقانی، پلاک ۵۱۴ برگزار می‌شود آزاد است. همچنین به روال گذشته، مدیر این سلسله نشست‌ها بهروز مرباغی و دبیر اجرایی نیز نگار جوکار است.

گفتنی است، نشست پیشین این انجمن نشست شب، فرهنگ و معماری یزد بود که با سخنرانی و نمایش فیلمی مستند همراه شد. در آن نشست، محمدعلی مرادی، سامان کارگر، حسین مسرت، لیلا پهلوان‌زاده و علی دهباشی در سلسله پژوهش‌های یزدشناسی ایرج افشار همراه با نمایش فیلم مستند (مهراو) به کارگردانی حسن نقاشی سخنرانی کردند. /

 

نظر شما