شناسهٔ خبر: 26412 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

از سوی معاونت توسعه مديريت و منابع صورت گرفت:

تقدیر از رشادت‌ها، صبر و تحمل آزادگان شاغل در وزارت راه و شهرسازی

بازدید به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به ميهن اسلامی، معاونت توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازی از رشادت‌ها، صبر و تحمل پرسنل آزاده وزاتخانه تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازی همزمان با فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از عزیزان آزاده شاغل در وزارت راه و شهرسازی تقدیر کرد.

در این اقدام که با همراهی چندتن از مدیران این معاونت از جمله حجت‌الاسلام  نیسی مشاور معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای فرهنگی، رضایی مدیرکل خدمات اداری و پشتیبانی و سرهنگ افشار فرمانده بسیج این وزارتخانه با حضور در محل اشتغال این گنجینه‌های ارزشمند صورت گرفت، با اهدای لوحی از تحمل سال‌ها شکنجه و مرارت قدردانی شد.

وی در ادامه پس از اهدا لوح و تقدیر از تلاش این الگوهای استقامت برای همه آنها آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و گفت: امروز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‌‏اى است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‌‏ها ایرانى پایان دادند. در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزادمردان به ‏بار نشست و سال‏‌هاى نگرانى و شوق دیدار به پایان رسید./

نظر شما