شناسهٔ خبر: 26961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل:

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۹ پروژه عمرانی در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل

خلیل محبت خواه مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت تعداد ۱۹ پروژه در حوزه راهسازی و ساختمان‌های دولتی و عمومی در سطح استان اردبیل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در بازدید از پروژه‌های اجرایی این اداره كل با اعلام این مطلب گفت: این پروژه‌ها با اعتباری معادل ۳۶۴ میلیارد ریال در سطح استان اجرا شده كه همزمان با هفته دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: در حوزه ساختمان‌های دولتی و عمومی ساختمان مالیات بر ارزش افزوده شهرستان‌های پارس آباد و خلخال و ثبت اسناد و املاك شهرستان بیله سوار با مجموع ۲ هزار و ۳۲۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار هزینه شده ۵۴ میلیارد ریال در این شهرستان‌ها توسط این اداره كل اجرا شده و تحویل دستگاه‌های بهره بردار شد.

محبت خواه به افتتاح ۶ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در سطح استان اردبیل اشاره كرد و گفت: راه روستاهای صوفلو، گندیشمین، زاویه، زرج آباد، لعل گنج، آلنی و لگه گیری و آسفالت محور اردبیل – سردابه با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال مورد بهسازی و آسفالت قرار گرفته كه در هفته دولت افتتاح شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه در حوزه احداث و بهسازی راه اصلی و رفع نقاط پرحادثه در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با هدف تسهیل در تردد وسائط نقلیه، افزایش ایمنی و كاهش ترافیك اجرا گردیده‌اند و برای اجرا و تكمیل این آنها بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

نظر شما