شناسهٔ خبر: 27009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت:

بهره‌برداری از سه پروژه آسفالت راه روستایی در محمود آباد استان مازندران

افتتاح در گرامیداشت هفته دولت امسال ۳ پروژه عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان محمودآباد استان مازندران با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، محسن غفاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد ضمن اعلام این خبر گفت: محمودآباد به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است كه به این منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌كنند.

وی در ادامه تصریح كرد: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال بخصوص ایام تعطیلات پرترافیك و پر رفت و آمد بوده كه در میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

غفاری افزود: راه‌های روستایی شهرستان محمودآباد با توجه به تراكم و تعدد روستاهای آن و فاصله نزدیك به این شهرستان دارای اهمیت و ویژگی خاصی بوده از این رو در هفته دولت امسال سه پروژه عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به پروژه‌های افتتاحی این اداره اشاره کرد و گفت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی چاكسر ، میرده و یوسف آباد _ آزادمون از جمله پروژه‌های افتتاحی این اداره در هفته دولت بوده كه با حضور فرماندار محمود آباد، بخشداران و جمعی از مسوْلین محلی به بهره برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد عنوان كرد: از ۸۷۶۳ كیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار ۱۶۹ كیلومتر در شهرستان محمود آباد واقع شده كه از این میزان ۷۸ درصد آسفالته است.

نظر شما