شناسهٔ خبر: 27126 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

علی محسنیان خبر داد:

فرودگاه یاسوج به شبکه دولت و سامانه سامد متصل شد

فرودگاه یاسوج مدیر‌فرودگاه یاسوج با اعلام خبر اتصال این فرودگاه به شبکه دولت و‌سامانه سامد‌گفته است: در راستای تکریم ارباب رجوع سامانه الكترونيكی مردم و دولت (سامد)، سامانه ثبت درخواست ها، شكايات و پيشنهادات مردمی در فرودگاه یاسوج مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج با اعلام خبر اتصال این فرودگاه به شبکه دولت و سامانه سامد گفت: علی رغم پیگیری های گذشته، اتصال فرودگاه به شبکه دولت به دلیل موانعی از جمله اعتبارات، لوازم و سخت افزارهای مورد نیاز مسکوت مانده بود که با کار کارشناسی و با استفاده از تجهیزات موجود و بر روی بستر لینک رادیویی و پورت FAST لینک رادیویی مستقر در فرودگاه و فراهم نمودن زیر ساخت لازم، این ارتباط صورت گرفت.

وی تصریح کرد: شبکه دولت که به‌منظور مبادله مکاتبات اداری بین ادارات دولتی استان‌ها راه‌اندازی شده، ارتباط مستقیم دبیرخانه‌یی، امکان پیگیری نامه‌های ارسالی و دریافتی را فراهم آورده و دستگاه‌های اجرایی متصل به این شبکه در استان کهگیلویه و بویراحمد امکان ارسال و دریافت نامه به یکدیگر را خواهند داشت.

وی افزود: ارتباط با شبکه دولت به وسيله نرم‌افزار تحت وب بوده و مکاتبات برای هر اداره به همراه يک پست الکترونيک که در شبکه دولت شناخته شده است، صورت می گيرد که این امر به حذف نامه‌نگاری دستی و امکان پیگیری ارباب‌رجوع از طریق اینترنت منتج می شود.

بر اساس گزارش شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ اتصال به شبکه دولت در مدت 10 روز و با تلاش کارشناسان اداره‌کل فناوري اطلاعات استانداری و واحد فناوری اطلاعات و واحد ارتباطات و ناوبری فرودگاه یاسوج صورت گرفت.

 همچنین در هفته دولت و در راستای تکریم ارباب رجوع سامانه الكترونيكي مردم و دولت (سامد) ، سامانه ثبت درخواست ها ، شكايات و پيشنهادات مردمی در فرودگاه یاسوج مورد بهره برداری قرار گرفت.

نظر شما