شناسهٔ خبر: 27187 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح كرد:

بهره‌برداری از اغلب از واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید در دولت یازدهم/ انجام خدمات جنبی را از حقوق شهروندی می‌دانیم

محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بسیاری از واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید در دولت یازدهم به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، محسن نریمان صبح امروز در بازدید از طرح مسکن مهر اظهار کرد: گفته می‌شود در دولت یازدهم به مسکن مهر بی‌مهری شده است، اما در شهر جدید صدرا از 20 هزار واحد مسکن مهر، سه هزار واحد را دولت قبل و 17 هزار واحد را دولت تدبیر و امید تحویل داد.

وی تصریح کرد: از بیش از سه هزار واحد مسکن مهر شهر جدید اندیشه، 48 واحد در دولت قبل و باقی در این دولت تحویل داده شد و سایر واحدهای این شهر در دست تکمیل است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در شهر جدید گل‌بهار، 20 هزار واحد دولت تدبیر و امید و سه هزار واحد در دولت قبل تحویل شده است و تعداد واحدهای تحویل شده این دولت بسیار بیشتر بوده و هنوز هم ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این‌ها بی‌توجهی و بی‌مهری دولت نیست؛ بلکه بی‌انصافی برخی است که این‌گونه نقد می‌کنند، اما نقدهای بسیار درستی به طرح مسکن مهر وارد است که ما با وجود این نقدها تلاش خود را می‌کنیم تا کارهای مسکن مهر را به حداقل برسانیم.

نریمان افزود: به دستور مقام معظم رهبری لبیک گفته‌ایم که فرمودند شما موظف هستید مسکن مهر را به اتمام برسانید و قول می‌دهیم مسکن مهر را به سرانجام خیر و پروژه‌ها را به اتمام برسانیم، اما کمی صبر و تأمل باید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رویکرد قبلی را در تحویل مسکن مهر نداریم، بلکه خدمات جنبی را از حقوق شهروندی می‌دانیم و در کنار مسکن مهر این مسائل را نیز تکمیل و بعد تحویل خواهیم داد.

نظر شما