شناسهٔ خبر: 27707 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر قریب الوقوع هیئت دولت به استان مرکزی اعلام شد

بیمارستان ۳۲ تختخوابی مامونیه شهرستان زرندیه آماده تحویل و تجهیز است

مجید رضا نصراله نژاد اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۴ هزار میلیون ریال تحویل موقت بیمارستان ۳۲ تختخوابی مامونیه را ظرف یک ماه آتی در برنامه خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، نصراله نژاد مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل استان مرکزی در حاشیه سفر یکروزه محفوظی، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت راه و شهرسازی به این استان گفت: این اداره کل در راستای ایفای وظایف و رسالت‌های خود ، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی –درمانی شهرستان زرندیه به ویژه بخش مامونیه بیمارستان ۳۲ تختخوابی را به عنوان جایگزین بیمارستان قدیمی این منطقه (بیمارستان آسیابک) از دو سال اخیر در دست اقدام و احداث داشه است.

نصراله نژاد اضافه کرد: در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید اکنون مفتخریم اعلام نماییم که این بیمارستان به همت کارشناسان و مهندسان ساعی این اداره کل با ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی ،مراحل نهایی تکمیل خود را سپری نموده و  ظرف یک ماه آتی جهت طی مراحل تجهیز به دستگاه مسئول (دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی) تحویل گردد.

وی در خصوص ویژگی‌های فنی-مهندسی این پروژه ابراز داشت: بیمارستان (جایگزین) مامونیه در ابتدای جاده مامونیه –ساوه در زمینی به مساحت ۲۳۴۵۰ متر مربع و زیربنای ۳۷۰۰ مترمربع در دو طبقه احداث شده و در آن بخش‌های مختلفی نظیر اورژانس، رادیولوژی، داخلی، زنان و..... در نظر گرفته شده است.

گفتنی است جهت ساخت این بیمارستان بالغ بر ۱۰۴ هزار میلیون ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

نظر شما