شناسهٔ خبر: 28083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی انجام شد:

بازدید نماینده تایباد، تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی از اداره راه و شهرسازی تایباد

جلسه نماینده مردم شریف تایباد، تربت جام و باخرز خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جلیل رحیمی نماینده مردم شریف تایباد، تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی در راستای ارزیابی و عملکرد ادارات، از اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد بازدید کرد.   

رحیمی با حضور در بخش‌های مختلف این اداره از نزدیک در جریان مشکلات، موانع، پتانسیل‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های این شهرستان در حوزه‌های عمرانی راه و شهرسازی قرار گرفت.  

وی در این بازدید، ضمن رضایت کامل از وضعیت راه‌های شهرستان تایباد، در خصوص وضعیت ماشین‌آلات، تعداد نیروها، وضعیت راه‌ها، پروژه‌های در دست اقدام و مشکلات پروژه‌ها با رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد به گفت‌وگو پرداخت.    

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به وی، گزارشی در خصوص پروژه‌ها، پیشرفت فیزیکی و اعتبارات ارائه کرد و از بازدید و پیگیری‌های نماینده شهرستان در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی استقبال و قدردانی کرد. 

نظر شما