شناسهٔ خبر: 28221 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

افتتاح ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان اردبیل/ تحویل ۳ باب مدرسه، ۲ باب مسجد و یك باب كلانتری

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در سطح استان اردبیل با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل،خلیل محبت خواه در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر اردبیل ضمن اعلام این مطلب گفت: ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر با اعتباری بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال در پروژه‌های مساکن مهر سطح استان با حضور قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در روز شنبه مورخه ۹۵/۷/۳ به بهره برداری رسیده و تحویل هم استانی‌های فهیم خواهد شد.

وی در خصوص لیست پروژه‌های قابل افتتاح درحوزه مسکن افزود: همزمان با افتتاح ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر ، ۳ باب مدرسه با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال ، ۲ باب مسجد با اعتبار ۱۲ میلیارد و یک باب کلانتری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در پروژه‌های مساکن مهر استان جمعا با اعتباری بیش از ۵۸۸ میلیارد ریال با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه مابقی مساکن مهر استان ۲۰۷۸ واحد بوده که از این تعداد نهصدوهشت واحد عارضه‌دار بوده و پس از تعیین تکلیف تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و ۱۱۷۰ واحد ما بقی استان تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: با افتتاح یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر مجموع افتتاح‌های مسکن مهر با احتساب تسهیلات بافت فرسود در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان اردبیل به ۴۹ هزار و ۸۳۱ واحد می‌رسد و مراحل تکمیل واحدهای باقیمانده نیز تا پایان سال ۹۵ به انجام خواهد رسید.

محبت خواه گفت: با اتمام دو هزار و ۷۸ واحد باقیمانده پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

گفتنی است، سه باب مدرسه در پروژه‌های مساکن مهر استان همزمان با آغازسال تحصیلی جدید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نظر شما