شناسهٔ خبر: 28383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع اراضی ملی در کردستان

فرشاد سرحدي مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی کردستان گفت: ۲۰ هزار مترمربع اراضی ملی در شهرستان‌های سنندج و کامیاران رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان‌، فرشاد سرحدی، مدیر املاک و حقوقی این اداره کل اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی و حقوق بیت‌المال با اقدام به موقع و اخذ احکام قضایی طی یک ماه گذشته از سه قطعه زمین رفع تصرف شد.

به گفته وی، مجموع مساحت این اراضی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع و از اراضی ملی شهرستان‌های سنندج وکامیاران است که خوشبختانه به اموال دولت بازگردانده شد.

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی مجموع اراضی رفع تصرف بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرحدی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی کردستان با استفاده از اهرم‌های قانونی کمافی‌السابق با متصرفین اراضی ملی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: تلاش برای رفع تصرف اراضی ملی به منظور حفظ و صیانت از حقوق بیت‌المال از رسالت‌های اصلی راه و شهرسازی است.

وی به نقش مردم در این راستا اشاره کرد و گفت: تک‌تک افراد جامعه باید در حد وسع و توان خود در راستای حراست از اراضی ملی گام بردارند.

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: مردم در راستای رفع تصرف اراضی ملی می‌توانند، هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها با تماس با شماره تلفن ۳۳۱۵۸۷۹۴ به اداره‌کل راه و شهرسازی استان کردستان و یا شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 

 

نظر شما