شناسهٔ خبر: 28533 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

رضوانی خبر داد:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر نوشهر به هیئت اتریشی

کشتی روسی بندر نوشهر مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ساخت سیلوی غلات و انبارهای جدید سرپوشیده را از مهمترین پروژه های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر اعلام کرد و خواستار سرمایه گذاری شرکت اتریشی در بندر نوشهر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش رضوانی در دیدار باهیئت تجاری اتریشی به ارائه گزارشی درباره امکانات و تجهیزات استراتژیک بندر با سابقه نوشهر و ظرفیت های موجود در این بندر پرداخت.  

وی ساخت سیلوی غلات و انبارهای جدید سرپوشیده را از مهمترین پروژه های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی سال های اخیربرشمرد و افزود: ساخت مخازن نفتی و روغن خوراکی و ترانزیت غلات از عمده ترین فرصت های سرمایه گذاری در بندر نوشهر است که خواستار سرمایه گذاری شرکت اتریشی در این بندر شد.  

رضوانی راه اندازی خطوط مسافری دریایی بین بنادر نوشهر و ترکمن باشی (ترکمنستان) و باکو (آذربایجان) را از دیگر فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر عنوان کرد.  

دکتر پیتر گرودر مدیر حمل و نقل شرکت وی اینتر تریدینگ اتریش در راس هیاتی تجاری متشکل از مدیر فروش غلات این شرکت و مدیر عامل شرکت شمیم دریای آریا با بازدید از تأسیسات بندر نوشهر، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران درباره چگونگی همکاری فی مابین و شرایط سرمایه گذاری در پروژه های بندری گفت و گو کرد.  

وی ابراز امیدواری کرد: زمینه همکاری و سرمایه گذاری در این بندر با سابقه، برای شرکت اتریشی فراهم شود.

نظر شما