شناسهٔ خبر: 28565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

۴ پروژه راه‌سازی امسال در گمیشان اجرا می‌شود

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: ۴ پروژه عمرانی راه‌سازی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل موافقت‌نامه‌های مبادله شده با سازمان برنامه‌وبودجه، امسال در شهرستان گمیشان به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این اداره کل در شهرستان گمیشان، با ابراز خرسندی از اجرای این پروژه‌ها در شهرستان گمیشان، گفت: روستاییان و شهروندان گمیشانی به‌زودی از مزایای این پروژه‌ها که شامل آسفالت و ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی آن می‌شود، بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل بهسازی و آسفالت محور صفا ایشان به مختوم قلی (راه دسترسی به سایت میگو)، بهسازی و آسفالت راه روستایی کوره سو ناردانلی، بهسازی و آسفالت راه روستایی قارقی- آلتین تخماق و زیرسازی و آسفالت بند بصیرآباد- سیمین شهر می‌شود.

مبارک قدم با تأکید بر تسریع در اجرای این پروژه‌ها با توجه به فرارسیدن فصل سرما، افزود: تزریق به‌موقع منابع مالی موردنیاز ازجمله عواملی است که در سرعت بخشیدن به اجرا و بهره‌برداری این پروژه‌ها بسیار مؤثر است.

وی یادآور شد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها تأثیرات خوبی در توسعه اقتصادی اجتماعی منطقه بر جا می‌گذارد.

بازدید از ساختمان فرهنگی، هنری گمیشان و بافت فرهنگی و تاریخی این شهرستان از برنامه‌های دیگر مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بود که به همراه مدیریت‌های مرتبط و روسا و کارشناسان ستادی و شهرستانی انجام شد.

شهرستان گمیشان بیش از ۱۳۱ کیلومتر راه دارد که حدود ۴۳ کیلومتر آن راه بین‌شهری و منطقه‌ای و مابقی روستایی است و از میان راه‌های روستایی بیش از ۷۵ کیلومتر آن آسفالته است.

نظر شما