شناسهٔ خبر: 29000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد خبر داد:

ناکامی متصرفان زمین در لامرد لارستان

علیرضا راستیار رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد لارستان از بازگرداندن اراضی ملی به بیت‌المال با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، با توجه به حساسیت‌های موجود در خصوص اراضی ملی، اداره کل راه و شهرسازی لارستان، اقدامات پیشگیرانه‌ای با هر گونه تخلف و تصرف اراضی ملی در جهت باز پس‌گیری از متصرفان صورت داده است.

علیرضا راستیار گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌های ملی مربوط به آحاد مردم و نسل آینده است حفاظت از این نعمت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه اقشار جامعه را می‌طلبد.

راستیار با بیان اینکه این اداره نسبت به برخورد با پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی و همچنین رفع تصرف و قلع و قمع سازه‌های غیرقانونی اهتمام ویژه‌ای صورت داده و به قید فوریت اقدام می‌نماید، افزود: این اراضی در سندی تحت مالکیت دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد با اشاره به این مطلب که هرگونه ساخت و ساز در این اراضی و همچنین نقل و انتقال آن ممنوع است، بیان کرد: با توجه به تشکیل یگان حفاظت از اراضی ملی در اداره کل راه و شهرسازی لارستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخوردهای قانونی از سوی این یگان با متخلفان و متجاوزان صورت خواهد گرفت.

راستیار افزود: طی بازدید دو روزه، کلیه اراضی واقع در شهر لامرد و علامرودشت مورد بازدید میدانی قرار گرفت و در نهایت کلیه اراضی واقع در این محدوده به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی لارستان تحویل داده شده است.

وی مشارکت مردم در امر حفاظت از عرصه‌های اراضی ملی را بسیار مهم برشمرد و از تمامی مردم درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.

نظر شما