شناسهٔ خبر: 29397 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد خبر داد:

آزادسازی ۴۵۰ متر از اراضی ملی در شهرک سلامت لامرد لارستان

علیرضا راستیار رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد از آزادسازی اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴۵۰ متر واقع در شهر لامرد موسوم به شهرک سلامت توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، علیرضا راستیار رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد از آزادسازی و خلع ید به مساحت تقریبی ۴۵۰ متر از اراضی ملّی واقع در شهر لامرد موسوم به شهرک سلامت توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد.

راستیار با تأکید بر حفظ و نگهداری اراضی ملی نیز تصریح کرد: برای تحقق این امر، در برخورد قانونی و مقابله با سودجویان زمین هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی نخواهیم داشت و تمام افرادی که در این زمینه احساس مسئولیت دارند باید با مشارکت مردم در حفظ و نگهداری بیت‌المال بکوشند.

وی با اشاره به اینکه با وجود آماده‌باش کامل نیروهای یگان حفاظت در تمامی عرصه‌های ملی، روند نزولی در تصرفات را شاهد هستیم، افزود: این مهم مرهون تلاش شبانه‌روزی پرسنل یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی لارستان است و چنین تصرفات غیرقانونی اراضی دولتی و ملی به فرهنگی نادرست تبدیل شده است و برای کوتاه کردن دست واسطه‌ها و متصرفان باید اطلاع‌رسانی شود.

راستیار همچنین از مردم این منطقه خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان در میان بگذارند.

نظر شما