شناسهٔ خبر: 29995 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نشست سوم اکسپو میلان/ تحلیل آثار معماری راه‌یافته به نمایشگاه بین‌المللی معماری

پوستر نشست سوم اکسپو میلان با هدف تحلیل آثار معماری راه‌یافته به نمایشگاه بین‌المللی معماری در سال ۲۰۱۵، با سخنرانی ندا اکبری و فرخ باور در موزه هنرهای امام‌علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست سوم اکسپو میلان در دویست و بیست و چهارمین گفتمان هنر و معماری با سخنرانی ندا اکبری و فرخ باور برگزار می‌شود.

این نشست، طبق روال هفته‌های گذشته در موزه امام‌علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برنامه‌ریزی شده و زمان‌بندی اجرای آن نیز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ است.

گفتنی است در اکسپو (نمایشگاه بین‌المللی) سال ۲۰۱۵  که در میلان ایتالیا و با موضوع «تغذیه جهانی: انرژی زندگی» برگزار شد ایران نیز شرکت کرد و طرح های معماری خود را به نمایش عموم کشورها گذاشت که در نشست انجمن مفاخر معماری ایران در مورد آنها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

همچنین نشست پیشین انجمن مفاخر معماری ایران تحت عنوان تولد معماری دیجیتال با سخنرانی بابک اسلامی عضو بنیاد علمی نخبگان و مدیر پژوهشکده مبنا و مرتضی رهبر پژوهشگر و دکترای معماری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. /

 

نظر شما