شناسهٔ خبر: 30149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن خبر داد:

کنارگذر رزن در استان همدان با پیشرفت خوبی در حال اجراست

راهسازی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن استان همدان گفت: عملیات اجرایی ۳ کیلومتر از کنارگذر شهر رزن که پس از سال‌ها توقف در تیرماه امسال آغاز شد هم‌اکنون از پیشرفت ۱۷ درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، احمد محمدی در رابطه با پروژه کنارگذر رزن گفت: با توجه به سفر پر خیر و برکت ریاست جمهوری در سوم شهریور سال گذشته، کنارگذر رزن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه کنارگذر شهر رزن به طول سه کیلومتر با اعتبار ۷ میلیارد تومان در حال اجراست گفت: طول کل این کنارگذر ۱۱ کیلومتر است که برای تکمیل آن حدوداً به بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محمدی تصریح کرد: این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی برخوردار است.

فرماندار رزن نیز در بازدید جمعی از کارکنان راه و شهرسازی از پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان، به پروژه بزرگراه رزن اشاره نمود و گفت: بزرگراه رزن جمعاً ۸۲ کیلومتر است که ۳۲ کیلومتر آن در چند سال اخیر انجام شده است.

حسینی عنوان کرد: روکش آسفالت رزن به سمت آوج به طول ۴ کیلومتر نیز عملیاتی و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: ۳۲ نقطه حادثه‌خیز در دستور کار این شهرستان قرار گرفته و ۶ مورد آن به همت مجموعه راه اصلاح شده است.

حسینی در پایان گفت: امیدواریم با همت استاندار و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان در شهرستان رزن شاهد توسعه راه‌های شهری و روستایی و کیفیت‌بخشی به این امر مهم باشیم.

نظر شما