شناسهٔ خبر: 30413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات اولین جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی

توحید اخلاقی اولین جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات ستادی و سرپرستان جدید ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها بعدازظهر دیروز در محل سالن جلسه اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، اولین جلسه شورای اداره با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات ستادی و سرپرستان جدید ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها بعداز ظهر روز دوشنبه در محل سالن جلسه اداره کل برگزار شد.

بنابراین گزارش، توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه ادارات شهرستان بر اساس دستورالعمل ابلاغی مدیریت توسعه منابع، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایند، گفت: با توجه به تفکیک راهداری و تشکیل ادارات راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان، اولین قدم تعامل با همکاران راهداری و همکاری لازم با سایر ارگان‌ها بخصوص فرمانداران است.

وی افزود: توجه به طرح‌های جامع تفضیلی در شهرستان‌ها، حفاظت از اراضی ملی، پیگیری اتمام مساکن مهر، تشکیل جلسات بازآفرینی شهری، تشکیل شورای مسکن شهرستان و همچنین توجه به بافت‌های فرسوده از وظایف اصلی شهرستان‌ها است.

اخلاقی ادامه داد: ادارات شهرستان باید جذب مشارکت‌های مردمی، جذب خیرین و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را نیز مدنظر قرار داده و اقدام لازم را با هماهنگی اداره کل انجام دهند.

در این جلسه روسا و سرپرستان ادارات شهرستان مشکلات مربوط به حوزه خود را بیان کردند.

در پایان نیز مدیریت‌های توسعه منابع، ساخت و توسعه راه‌ها، مسکن و ساختمان، املاک و حقوقی و روسای ادارات ستادی به پرسش‌های مطرح شده پاسخ دادند.

نظر شما