شناسهٔ خبر: 30437 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در لارستان انجام شد:

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با معاون قضایی و رئیس‌کل شوراهای حل اختلاف استان فارس

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به همراه مدیر املاک و حقوقی این اداره کل با حجت‌الاسلام موسوی معاون قضایی و رئیس‌کل شوراهای حل اختلاف استان فارس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به همراه محمدصادق یادگار مدیریت املاک و حقوقی این اداره کل با حجت‌الاسلام موسوی معاون قضایی و رئیس‌کل شوراهای حل اختلاف استان فارس دیدار کرد.

در این جلسه مباحثی در خصوص اقدامات اخیر در خصوص پیشگیری از تصرف اراضی ملی و اجرای دادنامه‌ها برای برگشت این اراضی به بیت‌المال مطرح شد و نیز با توجه به اهمیت موضوع حفظ اموال بیت‌المال محقق گردید در برخورد قانونی و مقابله با سودجویان زمین هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی صورت نگیرد و تمام افرادی که در این زمینه احساس مسئولیت دارند باید با مشارکت مردم در حفظ و نگهداری بیت‌المال بکوشند تا این امر روز به روز در جامعه نهادینه شود.

همچنین تعامل و تفاهم موجود مابین دادگستری لارستان با اداره کل راه و شهرسازی لارستان که خود نیز تاکنون توانسته زمینه‌های این حرکت عظیم را جهت جلوگیری و برخورد با عاملان سودجو نسبت به زمین‌خواری به وجود آورد، مورد تقدیر حجت‌الاسلام موسوی قرار گرفت.

در پایان این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به پاس همکاری صمیمانه جناب آقای انصاری در مدت زمان حضور در سمت ریاست دادگستری لارستان تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما