شناسهٔ خبر: 30626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی:

پیشرفت فیزیکی ۹۸ و ۹۶ درصدی بیمارستان‌های مامونیه و خنداب/ تحویل به دستگاه بهره‌بردار تا دهه فجر

مجید شارقی به گفته سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، بیمارستان‌های مامونیه و خنداب با بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه تحویل به دستگاه بهره‌بردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی گفت: یکی از وظایف و تکالیف حساس اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ساخت و تحویل بیمارستان و مراکز درمانی –پزشکی است و این اداره کل با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در حوزه مدیریت فنی اجرایی هم‌اکنون ۲ بیمارستان ۳۲ و ۲۴ تختخوابی را در شهرستان‌های زرندیه و خنداب در آستانه افتتاح (تحویل به دستگاه بهره‌بردار) دارد.

وی با اشاره به مشخصات فنی این ۲ پروژه اظهار کرد: بیمارستان خنداب در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۹۰۰ مترمربع در شهر خنداب در ۲ طبقه ساخته شده و برای آن ظرفیت ۲۴ تخت بیمارستانی و بخش‌های مختلفی نظیر بستری زنان و مردان و جراحی و ... پیش‌بینی شده است.

بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان زرندیه نیز با ظرفیت ۳۲ تختخواب در ۲ طبقه و در زمینی به مساحت ۲۳۴۵۰ مترمربع و زیربنای ۳۷۰۰ مترمربع احداث شده و دارای بخش‌های مختلفی نظیر بستری زنان و مردان و جراحی و... است.

مجید شارقی در خصوص اعتبارات هزینه شده جهت تکمیل این ۲ پروژه گفت: بیمارستان خنداب با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۴۰۰۰ میلیون ریال و همچنین بیمارستان مامونیه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰۰۰۰ میلیون ریال آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار است.

نظر شما