شناسهٔ خبر: 31041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

احداث شبکه روشنایی در تقاطع دارالرحمه لار

ناصر شادمانی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از احداث شبکه روشنایی در تقاطع دارالرحمه لار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، ناصر شادمانی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از ایمن‌سازی تقاطع دارالرحمه لار خبر داد.

شادمانی گفت: با وجود اینکه چندین سال از افتتاح کمربندی غربی شهر لار می‌گذشت ولیکن عدم ایجاد چراغ روشنایی مسیرهای کمربندی از جمله ضرورت‌ها برای کاهش تصادفات جاده‌ای و ارتقای امنیت و آرامش برای شهروندان و رانندگان به شمار می‌رفت.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین کارکرد سیستم‌های روشنایی، ایجاد دید آسان و دقیق، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب، تشخیص به موقع موانع، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورها است و با احداث شبکه روشنایی به طول ۶۴۰ متر در تقاطع دارالرحمه لار توانستیم زمینه ایجاد امنیت بیشتر در این کمربندی که نقش اساسی در تردد شهروندان دارد را فراهم آوریم.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان میزان اعتبار روشنایی در تقاطع دارالرحمه را ۱ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پیش از این در تقاطع دارالرحمه جهت جداسازی باند رفت و برگشت نصب نیوجرسی، علائم و سرعت‌گیر نیز جهت ایمنی بیشتر اقدامات لازم در این محور صورت گرفته بود.

نظر شما