شناسهٔ خبر: 31461 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت حریق یک مجتمع مسکونی در مشهد/ انتقال ۴ مصدوم به بیمارستان

آتش‌سوزی ساختمان آتش‌سوزی برج مسکونی در بلوار سازمان آب شهر مشهد موجب مصدومیت ۴ نفر شد که در مجموع سه نفر اعزام به بیمارستان امام رضا(ع) شدند و یک نفر دیگر به بیمارستان فارابی منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آتش‌سوزی برج مسکونی در بلوار سازمان آب در زمان گستردگی و در حالی که به‌ سرعت پیشروی می‌کرد به آتش‌نشانی اعلام شد.  
 
در همان دقایق اولیه بیش از ۸۰  آتش‌نشان در محل وقوع حادثه حاضر شدند و همزمان عملیات اطفا را از نمای ساختمان و داخل شروع کردند.
 
 معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد در خصوص آتش‌سوزی این برج مسکونی گفت: این حریق در ساعت ۶:۳۱ صبح امروز به آتش‌نشانی اعلام شد.  
 
آتشپاد سوم مهدی رضایی با بیان اینکه کانون حریق یکی از واحدهای طبقه هفتم برج بود از اعزام بیش از ۸۰ نیروی امدادی و آتش‌نشانی و ۲۷ دستگاه خودروی اطفای حریق و تجهیزات نظیر نردبان و خودروی توربوفن به محل حادثه خبر داد.
 
وی با تأکید بر اینکه برج به‌طور کامل تخلیه‌ شده و منطقه اطراف آن برای جلوگیری از سرایت آتش حصارکشی شد،  گفت: شعله‌های سرکش آتش در حالی که قسمت پذیرایی، آشپزخانه و یکی از اتاق‌های منزل حدوداً یکصد و بیست متری  این برج را فرا گرفته بود،  در اقدامی ضربتی و از چندین جهت توسط آتش نشانان در دقایق اولیه مهار و اطفاء شد.  
 
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: ساکن این منزل که بانویی میانسال بود، نیز از داخل حریق به محل امن منتقل و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل شد.  
 
آتشپاد سوم مهدی رضایی در خصوص مصدومین این حادثه اظهار کرد: بروز این آتش سوزی موجب مصدومیت سه تن دیگر از ساکنین برج شد که در مجموع سه نفر اعزام بیمارستان امام رضا(ع) شدند و یک نفر دیگر به بیمارستان فارابی منتقل شد.  
 
وی همچنین تصریح کرد: تعدادی از ساکنین که دچار دودگرفتگی سطحی شده بودند،  توسط تکنسین‌های اورژانس نیز در محل بصورت سرپایی مداوا شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد ضمن تاکید بر اینکه حال عمومی مصدومین اعزام شده به بیمارستان مساعد بوده و با ابراز خرسندي از اینکه بروز این آتش سوزی گسترده خسارت جانی در پی نداشت، خاطرنشان کرد : علت بروز این آتش سوزی با توجه به گستردگی آن نیازمند بررسی های بیشتر و در دست بررسی است./

نظر شما