شناسهٔ خبر: 31513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ادامه ساخت پروژه مجتمع فرهنگی- هنری و تبلیغی شهر توره در استان مرکزی

مجتمع فرهنگی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: این اداره کل، پروژه مجتمع فرهنگی-هنری و تبلیغی شهر توره را در حوزه ساخت و توسعه ساختمان‌های دولتی و عمومی را با زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع در شهرستان شازند در دست اجرا دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، علی‌اصغر حمزه لویی با اعلام این مطلب که احداث و توسعه ساختمان‌های دولتی و عمومی یکی از تکالیف و برنامه‌های مهم و راهبردی این اداره کل است گفت:

در حال حاضر در شهرستان شازند به جهت اهمیت موضوع توسعه پایدار این منطقه کمتر توسعه یافته، به عنوان قطب صنایع پتروشیمی استان مرکزی و کشور و همچنین یکی از نقاط دسترسی استان مرکزی به استان همدان و لرستان و کریدور شمال –جنوب کشور در حال حاضر چند پروژه شاخص را با مجموع زیربنای بالغ بر ۲۴۰۰ مترمربع با کارکردهای متنوعی چون فرهنگی -اجتماعی، عمومی و... در دست اجرا و تکمیل داریم.

وی در خصوص ویژگی‌های پروژه احداث مجتمع فرهنگی شهر توره به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص شهرستان شازند بیان کرد: احداث مجتمع فرهنگی این شهر در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع در ۳ طبقه شامل بخش‌های مختلف فرهنگی و مذهبی و ... صورت پذیرفته و هم‌اکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد امیدواریم بتوانیم با تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه شاخص فرهنگی –هنری و تبلیغی که جهت اتمام آن نیاز به ۷۵۰۰ میلیون ریال اعتبار جدید است. در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی –مذهبی، ادبی و رفع نیازهای این شهر کمتر توسعه یافته که در مجاورت بزرگراه اراک –خرم‌آباد قرار دارد با توجه به مطالعات انجام پذیرفته و مطالبات مردمی چندساله اخیر در خصوص لزوم ارتقاء زیرساخت‌ها و مراکز دینی و فرهنگی، توفیقات بیشتری در مقوله خدمت‌رسانی به آحاد مختلف منطقه داشته باشیم.

گفتنی است حوزه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی پروژه‌های دیگری را در شهرستان شازند در حال اجرا دارد.

نظر شما