شناسهٔ خبر: 31884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود خبر داد:

عملیات نمک‌پاشی مسیر هشترود - مراغه در آذربایجان‌شرقی/ انجام عملیات راهداری در راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود

علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود آذربایجان‌شرقی گفت: محور هشترود به مراغه در حوزه استحفاظی این شهرستان نمک‌پاشی شد، وی همچنین از تسطیح ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستای شهرستان هشترود در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا اوشال افزود: با شروع فصل سرما و بارش برف در منطقه هشترود، همکاران راهداری در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

اوشال در ادامه گفت: بارش برف طی این چند روز در منطقه موجب یخبندان جاده هشترود - مراغه شده بود که برای آرامش خاطر رانندگان محترم راه و هم‌وطنان عزیز راهداران تلاشگر این اداره سریعاً در منطقه حاضر شده و اقدام به نمک‌پاشی جاده نمودند.

اوشال ادامه داد: تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان هشترود باز است.

وی همچنین گفت: ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستای شهرستان هشترود در آبان ماه امسال تسطیح شد.

اوشال با بیان اینکه حدود ۲ کیلومتر از راه روستای سلطان‌آباد شن‌ریزی و تسطیح شد، اظهار کرد: عملیات تسطیح و کمپکت راه‌های روستای گله ده و تنه ده به طول ۱۰ کیلومتر توسط ماشین‌آلات نگهداری این شهرستان انجام شد.

وی در ادامه افزود: ۹ کیلومتر از راه‌های روستای این شهرستان با تراشه‌های آسفالت به مقدار ۱۲۱۵۰ تن آسفالت‌ریزی شد.

اوشال گفت: ۲۰۱ تن آسفالت گرم برای افزایش ایمنی تردد رانندگان و هم‌وطنان عزیز در راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود مصرف شده است.

اوشال یادآور شد: شستشوی علائم به تعداد ۴۵۰ عدد و مرمت و بازسازی علائم به تعداد ۱۱۰ عدد در راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود توسط راهداران تلاشگر این اداره انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود تصریح کرد: حمل نمک غیرخوراکی از زنجان جهت استفاده در امر برف‌روبی به مقدار ۶۰۰ تن و حمل آسفالت سرد به مقدار  ۲۰۰ تن در امر لکه‌گیری راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود انجام شده است.

وی بیان کرد: آسفالت راه روستای اکیزگنبدی - قراجه قیه پناهی توسط پیمانکار طرف قرارداد با این اداره به طول ۲ کیلومتر و با حجم ۱۵۰۰ تن آسفالت‌ریزی شد و بقیه مسیر فوق در فصول کاری سال آتی اجرا خواهد شد.

نظر شما