شناسهٔ خبر: 31977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل جدید دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان:

در ساختمان‌سازی باید از کمیت عبور کرده و به کیفیت دست پیدا کنیم

حامد مانی فر حامد مانی‌فر مدیرکل مقررات‌ملی و کنترل ساختمان گفت:‌ در حال حاضر کمیت در ساختمان‌سازی از اولویت خارج شده و ارتقای کیفیت است که در راس توجهات قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی‌فر مدیرکل مقررات‌ملی و کنترل ساختمان ضمن تقدیر از مقام‌عالی وزارت؛ دکتر عباس آخوندی و همچنین حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در واسپاری این مسئولیت به وی گفت: سرمایه‌های اجتماعی، تاریخی، فرهنگی و اقتصادی از بزرگترین بسترهایی است که همه به نوعی در ساختمان تجلی پیدا کرده و حرکت بر اساس برنامه در این حوزه می‌تواند دستاوردهای بزرگی را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به سیاست‌های ارزشمند و قابل توجه وزارت راه و شهرسازی در خصوص ضوابط ساخت و ساز و همچنین لزوم توجه به موضوع بازآفرینی افزود: در حال حاضر کمیت در ساختمان‌سازی از اولویت خارج شده و ارتقای کیفیت است که در راس توجهات قرار گرفته است.

مانی فر بزرگترین نیاز امروز کشور در حوزه صنعت ساختمان را کیفیت دانسته و اظهار کرد: باید با اساس قراردادن مقررات و ضوابط ساختمان و شهرسازی، حرکت خود به سوی ایجاد فضاهای با کیفیت شهری را شتاب بخشیده و ایمنی و آرامش را به مردمان خود هدیه کنیم.

گفتنی است در متن حکم انتصاب حامد مانی فر از سوی وزیر راه و شهرسازی آمده است:

بنا به پیشنهاد معاونت مسکن و ساختمان و باتوجه به تجربیات جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر مقررات و کنترل ساختمان منصوب می‌شوید. امیداست با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

نظر شما