شناسهٔ خبر: 31978 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بندر شهیدرجایی میزبان بیستمین نشست سالیانه HSE و آتش‌نشانی بنادر کشور

جلسه بیستمین نشست سالیانه مسئولان و کارشناسان بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست و آتش‌نشانی سازمان بنادر و دریانوردی از روز ۲۳ آذرماه در بندر شهیدرجایی کار خود را آغاز کرده و تا روز پنج‌شنبه بیست و پنجم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این نشست سه‌روزه بالغ بر ۴۰ نفر از مسئولان و کارشناسان واحدهای HSE و آتش‌نشانی از سازمان مرکزی و بنادر جنوبی و شمالی کشور حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه این نشست که با حضور محمدعلی اصل سعیدی پور معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علیرضا نقی‌زاده رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات انجام شده و در دست اقدام سال ۹۵ را تبیین و برنامه‌های سال آتی را نیز تشریح کرد.

ارزیابی عملکرد سالیانه آتش‌نشانی و کمیته‌های بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست بنادر، بررسی شاخص‌های آتش‌نشان سازمان، همچنین بررسی شاخص HSE بندری به عنوان بخشی از شاخص‌های ۲۹ گانه اختصاصی ارزیابی عملکرد بنادر از دیگر محورهای روز نخست این گردهمایی بود.

تبیین اهداف سال ۹۶، معیارهای انتخاب نفرات برتر HSE و آتش‌نشانی و همچنین ساماندهی دفع بهداشتی فاضلاب در بنادر از جمله محورهای روز دوم این نشست است و در بخش جمع‌بندی نیز، بیانیه پایانی این گردهمایی تدوین خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «سه تکنیک منتخب تحلیل حوادث» از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز سوم این نشست است.

همچنین قرار است مراسم اختتامیه این گردهمایی نیز با حضور مسئولین سازمان بنادر و همچنین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان عصر روز پنج‌شنبه، بیست و پنجم آذرماه جاری در بندر شهیدرجایی برگزار شود.

نظر شما