شناسهٔ خبر: 3212 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بیگدلی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

انتقاد از توقف ارائه تسهیلات به انبوه‌سازان/ تاکید دولت بر حمایت از انبوه‌سازان

انبوه سازی رئیس انجمن انبوه‌سازان کشور با تاکید بر اینکه شخص رئیس جمهور تاکید بر حمایت از انبوه‌سازان دارد از عدم ارائه تسهیلات بانکی به این صنف انتقاد کرد.

مجتبی بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه انبوه‌سازان این روزها در تاریخی‌ترین دوران رکود به سر می‌برند اظهار کرد: متاسفانه ارائه تسهیلات بانکی به انبوه‌سازان متوقف شده، در حالی که کشور سالانه به یک میلیون مسکن نیاز دارد و اگر به این امر توجه ویژه نشود تبدیل به بزرگترین معضل کشور خواهد شد.

وی با اظهار نگرانی از مشخص نبودن وضعیت فعلی انبوه‌سازان گفت: کارآفرینان حوزه انبوه‌سازی در حال ورشکست شدن هستند و بهای هزینه‌های کارآفرینی با ورشکستگی پرداخت می‌شود. سیستم بانکی به راحتی به خودروسازان وام می‌دهد در حالیکه از ارائه تسهیلات مسکن پرهیز می کند.

بنیانگذار انجمن انبوه‌سازان با بیان اینکه شخص رئیس جمهور بر حمایت از انبوه‌سازان تاکید دارد گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز صحبت‌های انبوه‌سازان را شنیده است و وعده‌هایی نیز برای رونق شرایط داده که امیدواریم با مساعدت وی شرایط بهتری بر انبوه‌سازی در کشور حاکم شود./

نظر شما