شناسهٔ خبر: 32243 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

صفدری در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

معرفی سامانه‌های الكترونیكی وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه الكامپ ۹۵

نمایشگاه رئیس مركز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی از معرفی سامانه‌های الكترونیكی وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه الكامپ ۹۵ خبر داد و گفت: هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی سامانه‌ها و خدمات الكترونیك وزارت راه و شهرسازی و همچنین عزم این وزارت‌خانه در خصوص ارائه دسترسی آزاد به اطلاعات توسط شهروندان بوده است.

مهدی صفدری رئیس مركز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری، به حضور فعال وزارت راه و شهرسازی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الكترونیك و كامپیوتر (الكامپ) ۱۳۹۵ كه از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ آذر ماه ۹۵ در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد اشاره کرد و گفت: هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی سامانه‌ها و خدمات الكترونیك وزارت راه و شهرسازی و همچنین عزم این وزارت‌خانه در خصوص ارائه دسترسی آزاد به اطلاعات توسط شهروندان با توجه به دیدگاه و رویكرد وزیر راه و شهرسازی است.

وی در ادامه افزود: در نمایشگاه مذكور سامانه‌های اطلاعات سوانح و حوادث حمل و نقل كشور، سامانه داشبورد مدیریتی وزارت راه و شهرسازی، سامانه مركز تبادل اطلاعات مكانی و سامانه شهراه و .... در دو بخش غرفه و كانتر ویژه سالن دولت الكترونیك برای بازدید‌كنندگان معرفی شده‌اند.

رئیس مركز فاوا همچنین به بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از غرفه وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: توضیحات لازم در خصوص سامانه‌ها و نحوه دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات به وزرای محترم ارائه شد و ایشان در جریان اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه فناوری اطلاعات و دولت الكترونیك و همچنین نحوه ارائه دسترسی به اطلاعات توسط عموم مردم قرار گرفتند.

صفدری همچنین با اشاره به توزیع دفترچه راهنمای سامانه‌ها به بازدیدكنندگان از استقبال شهروندان از رویكرد وزارت راه و شهرسازی در ارائه اطلاعات به عموم مردم گزارش داد و افزود: سامانه اطلاعات سوانح و حوادث كشور به آدرس Havades.mrud.ir و سامانه داشبورد مدیریتی وزارت راه و شهرسازی به آدرس Bi.mrud.ir و سامانه مركز تبادل تبادل اطلاعات مكانی ("متا") به آدرس Meta.mrud.ir و سامانه مدیریت ارتباطات شهروندی (شهراه) به آدرس shahrah.mrud.ir در دسترس عموم و علاقه‌مندان قرار دارد./

نظر شما