شناسهٔ خبر: 32589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مجری کل شرکت ساخت زیربناهای حمل‌ونقل استان کردستان خبر داد:

ایمن‌سازی محدوده روستای گنجی در شهرستان قروه استان کردستان

علی‌اصغر کاظمی نماینده مجری کل شرکت ساخت زیربناهای حمل‌ونقل در استان کردستان، از ایمن‌سازی و احداث زیرگذر و نصب نیوجرسی در محدوده روستای گنجی شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، علی‌اصغر کاظمی بیان کرد: به منظور ایمن‌سازی محدوده روستای گنجی تاکنون نسبت به تهیه و حمل و نصب ۵۱۴ عدد نیوجرسی به طول  ۲۰۵۶ متر و نصب تابلو و علائم هدایت‌کننده و هشداردهنده در محدوده فوق‌الذکر با صرف هزینه ۳۶۰ میلیون تومانی اقدام شده است.

کاظمی در ادامه گفت: به منظور عبور اهالی منطقه و همچنین عبور احشام به طرفین باندهای شمالی و جنوبی، عملیات اجرایی احداث زیرگذر در باند شمالی بزرگراه سنندج-همدان واقع در کیلومتراژ ۲۱۴+۴۶ مسیر شروع شده و تاکنون ۸ عدد باکس ۱ متری ۲/۵×۲/۵ تهیه و نصب شده و عملیات اجرایی آن تا یک هفته آینده به اتمام خواهد رسید که هزینه ساخت این زیرگذر نیز ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: باهدف آرام‌سازی ترافیک و کاهش سرعت در باندهای شمالی و جنوبی ۸ عدد سرعت‌گیر با خط نوشته و علائم مربوطه با صرف ۴۰ میلیون تومان هزینه اجرا شده است.

نماینده مجری کل شرکت ساخت زیربناهای حمل‌ونقل در کردستان اظهار کرد: در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان برای ایمن‌سازی از طریق احداث زیرگذر و آرام‌سازی ترافیک در محدوده روستای گنجی هزینه شده است.

نظر شما