شناسهٔ خبر: 3270 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی /

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع برگزار شد

کنفرانس صنایع یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از کارشناسان حوزه صنعت ایران و جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع صبح امروز ۱۷ دی‌ ماه با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از کارشناسان حوزه صنعت ایران و جهان و اعضای انجمن مهندسی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

محورهای این کنفرانس را موضوعاتی نظیر زنجیر تامین و لجستیک، پردازش نرم و الگوریتم‌های فرا ابتکار، ساخت و تولید و اتوماسیون، فناوی اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی، نگهداری و تعمیرات و قابلیت اطمینانی، مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک و مهندسی سیستم‌های سلامت تشکیل می‌دهند.

"پرفسور یاسوهیرو موندن" و "پرفسور لون چینگ تنگ" سخنرانان اصلی یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع‌اند. این کنفرانس با تاکید بر عدم قطعیت و ریسک: چالش‌ها و راهکارها برگزار شد.

همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس، نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، خودرو، فولاد، سیمان،‌ راه و شهرسازی، نیرو و بخش‌های مختلف خدماتی و پژوهشی برپاست./

نظر شما