شناسهٔ خبر: 32740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در لارستان انجام شد:

بازدید معاونت هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان فارس از محور باغان – کورده

بازدید معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان فارس به اتفاق رئیس اداره راه و شهرسازی خنج و بخشدار محمله از محور راه روستایی باغان - کورده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس سلحشوری معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان فارس به اتفاق پرویز حیدری رئیس اداره راه و شهرسازی خنج و هاشمی بخشدار محمله از محور راه روستایی باغان - کورده بازدید کرد.

در این بازدید مشاهداتی در خصوص بهسازی و ایمن‌سازی قطعه اول که به طول ۱۲ کیلومتر توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال انجام است، به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در خصوص تقاطع باغان به سمت کورده که به طول ۷۶ کیلومتر است سلحشوری در جریان روند ادامه عملیات بهسازی قطعه دوم که هم‌اکنون ۲۰ کیلومتر از آن توسط مشاور در دست مطالعه است، قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی خنج محور باغان – کورده را یکی از اولویت‌های اداره راه و شهرسازی خنج دانست و افزود: با اجرای عملیات تعریض ابنیه فنی و رفع نقاط پرحادثه کاهش سوانح رانندگی و کاهش طول مسیر را در پی خواهیم داشت و این محور زمینه‌ساز اتصال شهرستان خنج به محور فیروزآباد، جم و عسلویه خواهد شد.

نظر شما