شناسهٔ خبر: 32870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون عمرانی استانداری کردستان از پروژه جاده در دست احداث سنندج- مریوان

بازدید معاون عمرانی استانداری کردستان به همراه مدیرکل دیوان محاسبات استان، ظهر سه‌شنبه از پروژه جاده در دست احداث سنندج –مریوان (تیژ تیژ– گاران) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، ظهر سه‌شنبه قادری معاون استانداری و محمدی مدیرکل دیوان محاسبات استان همراه مدیرکل راه و شهرسازی و تنی چند از عوامل اجرایی و مشاورین با حضور در محل از قطعات مختلف پروژه جاده در دست احداث سنندج – مریوان بازدید کردند.

شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: با توجه به اهمیت پروژه تیژ تیژ – گاران و به منظور پیگیری آخرین وضعیت و روند پیشرفت فیزیکی قطعات مختلف این پروژه قرار بر این است که هرماه با حضور مدیران ارشد استان بازدید به عمل آید و این بازدید نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه به نوعی اولویت اول استان در بحث توسعه راه‌ها است.

ملکی افزود: کلیه قطعات این پروژه تعیین تکلیف شده و برای اجرای آن، برنامه زمان‌بندی دقیقی تدوین شده است.

در ادامه قادری ضمن تأکید بر اجرای این پروژه در زمان تعیین شده گفت: با توجه به اینکه اعتبار پروژه از محل سفر رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری تأمین خواهد شد و انشاالله تا پایان سال مالی ۹۵ امیدواریم صددرصد تخصیص داده شود.

پروژه احداث جاده سنندج – مریوان به طول ۵۲ کیلومتر در حال اجراست که در شش قطعه تعریف شده که تاکنون ۳۰ کیلومتر اول آن در مراحل نهایی ساخت بوده و برای اجرای ۲۲ کیلومتر باقیمانده نیز مناقصه برگزار و پیمانکار تعیین و مراحل ساخت آن آغاز شده است.

نظر شما