شناسهٔ خبر: 32896 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت تکمیل سایت مسکن مهر ۱۹ شهر جدید تا پایان امسال/ ضرورت همکاری متقاضیان جهت تسریع در روند پروژه‌ها

محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از اتمام مسکن مهر با افزایش تسهیلات بانکی و تکمیل آورده متقاضیان تا پایان دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، گفت: امروز در جهت تحقق وعده رئیس جمهور مبنی برتکمیل مسکن مهر تا پایان دولت، جلسه ای فوری با مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از الزامات تکمیل مسکن مهر افزایش تسهیلات از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان است.

نریمان تاکید کرد: افزایش تسهیلات به هیچ وجه به معنی افزایش قیمت مسکن مهر نیست زیرا قیمتها نهایی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات به واحدهای تکمیل نشده تعلق می گیرد، تصریح کرد: این افزایش تسهیلات به متقاضیانی که از نظر پرداخت آورده مشکل دارندکمک می کنند تا اورده خود را تکمیل و کار سریعترصورت گیرد.

نریمان گفت: واحدهای مسکن مهر را با امکانات زیر بنایی و روبنایی از جمله آب، فاضلاب، فضای سبز، درمانی و... تحویل می دهیم.

وی افزود: باید برای آماده سازی خدمات زیربنایی و روبنایی اعتبارات و یارانه تخصیص داده شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به خبرگزاری صدا و سیما گفت: متقاضیان باید آورده خود را به حد نصاب برسانند تا روند ساخت و تحویل طرح ها سریعتر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد فراموش کردند که در مسکن مهر ثبت نام کنند تاکید کرد: متاسفانه در برخی طرح ها که پیشرفت فیزیکی انان ۹۳ درصد است اورده متقاضیان بسیار کمتر از پیشرفت فیزیکی طرح ها است، از متقاضیان تقاضا داریم اورده خود را به حد نصاب برسانند تا دچار مشکل نشوند.

نریمان افزود: تا پایان سال در ۱۹ شهر جدید به جز پرند، پردیس و هشتگرد، مسکن مهر تکمیل می شود و در دهه فجر نیز تعدادی از طرح های مسکن مهر تکمیل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه ما اطلاعات دقیقی از چگونگی استفاده از اعتبارات داریم، قصد داریم با بانک عامل جلساتی برای مشاوره برگزار کنیم. /

نظر شما