شناسهٔ خبر: 3310 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سید علایی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

راه‌اندازی شعب خیرین راه‌ساز در سراسر کشور/ کمک خیرین راه‌ساز در پیشبرد اهداف وزارت راه‌وشهرسازی موثر است

بازدید سید سعید سید علایی از پایگاه خبری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت احیای مشارکت خیرین در حوزه راه‌سازی گفت: کمک خیرین راه‌ساز در پیشبرد اهداف وزارت راه‌وشهرسازی موثر است.

سید سعید سید علایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره نخستین گردهمایی خیرین راه و ترابری گفت: آموزه‌های دین مبین اسلام یکی از راه‌های نجات بشریت را قدم برداشتن در مسیر کار خیر می‌داند و پیامبری می فرمایند "صدقه کار ما این است که برای هموار کردن مسیر مردم کاری کنیم".

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در حوزه های مختلف مسکن و راه مسئولیت های بسیار سنگینی دارد بر همین اساس در پی آن است تا در این مسیر از کمک‌های خیرین استفاده بهینه کند که این مسئله قطعا در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت راه و شهرسازی موثر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی درباره کمک وزارتخانه به راه‌اندازی شعب خیرین راه‌ساز در سراسر کشور٬ یادآور شد: با هماهنگی ستاد خیرین راه و ترابری و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها شعب این مجموعه را در آنجا تشکیل می دهیم تا از ظرفیت هر استان برای مسیر تحقق اهداف استفاده شود.

سیدعلایی درباره کمک وزارت راه و شهرسازی برای تسهیل امور خیرین راه‌ساز در هماهنگی‌های بین بخشی اظهار کرد: قطعا وزارت راه‌وشهرسازی برای تسهیل مشارکت خیرین در احداث جاده‌ها با تمام دستگاه‌های اجرایی استان‌ها هماهنگی را انجام خواهد داد./

نظر شما