شناسهٔ خبر: 33504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه و شهرسازی خبر داد

اجرای سه برنامه ايمن سازی برای سه راهی كلاله در گلستان

بازدید معاون برنامه ريزي و تجهيز منابع وزير راه و شهرسازی در حاشيه بازديد از پروژه در حال احداث سه راهی كلاله گفت: سه برنامه اجرايی كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت برای ارتقای ايمنی، كاهش تصادفات و ساماندهی تردد در محور فوق ديده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، امير امينی، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشيه بازديد از پروژه در حال احداث سه راهی كلاله افزود: برنامه بلند مدت، احداث تقاطع غيرهمسطح است و برنامه ميان مدت، احداث تقاطع همسطح است كه بخشی از اقدامات آن به صورت مشترك با تقاطع غيرهمسطح انجام می‌شود.

وی برنامه كوتاه مدت را ايمن سازی پروژه بيان كرد و گفت: در حال حاضر بخشی از اين عمليات انجام شده و همچنان تداوم دارد.

امينی اضافه كرد: طی نشستی كه امروز با مسئولان استان و شهرستان و نمايندگان مجلس برگزار شد قرار شد با توجه به نزديكی تعطيلات نوروز و در قالب برنامه كوتاه مدت دوربرگردانی از نوع Uturn دست كم تا قبل از سفرهای نوروزی درحدود ۳۰۰ متر از سه راهی به سمت جنگل گلستا توسط شركت ساخت و توسعه زيربناهای حمل و نقل كشور احداث شود.

معاون وزير راه و شهرسازی درباره منابع مالی مورد نياز پروژه هم گفت: اعتبار اجرای اين عمليات از محل منابع ملی پيش بينی شده است.

پروژه سه راهی كلاله بخشی از پروژه در حال احداث بزرگراه مينودشت به جنگل گلستان است كه از مينودشت تا جنگل گلستان به طول ۶۵ كيلومتر را شامل می‌شود.

استان گلستان حدود ۵۰۰۰ كيلومتر راه ارتباطی دارد كه شامل ۲۷۴ کیلومتر بزرگراه،۷۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۲۵۴ کیلومتر راه فرعی و آسفالته و ۳۵۰۱ کیلومتر راه روستایی است.

 

 

نظر شما