شناسهٔ خبر: 33771 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

علیرضا آطاهریان :

بهره‌برداری از برج و ساختمان‌ اداری فرودگاه ابوموسی‌ پس‌ از ۲۴ سال

علیرضا آطاهریان رییس فرودگاه ابوموسی‌گفت: عملیات بهسازی برج و ساختمان اداری فرودگاه ابوموسی پس از ۲۴ سال انجام شده و تا ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا آطاهریان، رییس فرودگاه ابوموسی خبر داد:حدود ۲۴ سال از عمر احداث ساختمان اداری و برج این فرودگاه می‌گذرد. این بناها در طول زمان و رطوبت زیاد هوا دستخوش فرسودگی‌هایی شده بود که باید بهسازی می‌شد. بنابراین، از یکم آبانماه امسال عملیات بهسازی آن‌ها را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: بهسازی این بناها با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها انجام شد و شامل بهسازی راه‌های دسترسی، تعویض شیشه‌های برج مراقبت، سنگ‌های کف، آنتن، حفاظت اطراف برج، کامبوزیت نمای برج و راهروی برج می‌شود.

به گفته رییس فرودگاه ابوموسی، ‌ساختمان اداری این فرودگاه به دلیل تعداد زیاد پنجره‌هایش به سختی خنک می‌شد اما در این بهسازی ۶۰ درصد پنجره‌ها حذف شد تا این مشکل برطرف شود.

وی به روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی گفت: عملیات بهسازی ساختمان‌های اداری و برج فرودگاه ابوموسی در ۴۰۰ متر زیربنا، حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا ۲۰ روز آینده آماده بهره‌برداری شوند.

نظر شما