شناسهٔ خبر: 33891 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آذری خبر داد:

آخرین وضعیت توسعه فرودگاه‌ گرگان/ بهره‌برداری از چند پروژه‌ مهم توسعه‌ای به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر

رامین آذری مدیركل فرودگاه‌های استان گلستان از‌ افتتاح تعدادی از پرو‌ژه‌های این فرودگاه هم زمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: استریپ سازی سطوح پروازی، احداث سایت جدید DVOR‌ و مسیر دسترسی به یک سایت جدید از جمله این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رامین آذری مدیركل فرودگاه‌های استان گلستان از‌ افتتاح تعدادی از پرو‌ژه‌های این فرودگاه هم زمان با ایام‌الله دهه فجرخبر داد و گفت: اغلب این پروژه‌ها در راستای افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی است.

وی استریپ سازی سطوح پروازی، احداث سایت جدید DVOR‌ و مسیر دسترسی به سایتی با ارزش بالغ بر ۵/۵ میلیارد تومان را از جمله این پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: طراحی و نصب علائم و تابلوهای راهنمای مسافران، مستقبلین و مشایعین بااعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیون ریال، و هم‌چنین ‌بهسازی سرویس‌های بهداشتی سالن‌های ترمینال عمومی و ترانزیت خروجی مسافر با مبلغی بالغ بر ۱۹۰۰ میلیون ریال را دیگر پروژه ها دانست.

مدیركل فرودگاه های استان گلستان ادامه داد: نصب روكش صندلی‌های ترمینال، ساماندهی پاركینك عمومی و ساماندهی ناوگان تاكسیرانی فرودگاه از مهمترین اقدامات صورت گرفته است كه  هزینه‌های آن از محل اعتبارات شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

آذری همچنین افزود: نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان حریق ساختمان برج مراقبت پرواز و پروژه موتورخانه برق اضطراری فرودگاه كلاله كه به دست توانای متخصصان این اداره كل به اتمام رسیده از دیگر پروژه‌هایی است كه در دهه مبارك فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.  

نظر شما