شناسهٔ خبر: 34545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در راه و شهرسازی گلستان

نشست مدیركل، معاونین و كاركنان راه و شهرسازی گلستان صبح پنجشنبه با برگزاری مراسمی، سی و هشتمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، در این مراسم، مهندس" ابراهیم مبارك قدم" مدیركل، طی سخنانی در این مراسم؛ یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت كه پروژه‌هایی كه این روزها در استان افتتاح شده و یا در حال افتتاح است جز با تلاش و سعی صادقانه و عمل كردن كاركنان به وظایف خود میسر نشده است.

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال، اداره كل راه و شهرسازی ۵۱ پروژه قابل بهره برداری و ۲۸ پروژه كلنگ‌زنی داشت كه با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال بهره‌برداری و كلنگ‌زنی شد و یا در حال انجام است.

مبارك قدم ادامه داد: برخی از پروژه‌های راه و شهرسازی جزو پروژه‌های شاخص استانی بوده كه در این ایام بهره‌برداری و كلنگ‌زنی شدند.

به گفته وی، افتتاح ۱۵۴۴ واحد مسكن مهر، بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی بندرگز، بهره‌برداری از زیرسازی و بیس ۶ كیلومتر از راه‌های روستایی و ۴۴ كیلومتر روكش راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و كلنگ زنی ۱۰۵ كیلومتر از راه‌های روستایی برای زیرسازی، بیس و آسفالت از جمله آن‌ها می‌باشد.

مبارك قدم در پایان هم از تلاش صادقانه مجموعه مدیران و كاركنان راه و شهرسازی در حوزه‌های كارشناسی، خدماتی، پشتیبانی و اجرایی برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها در جهت توسعه و عمران استان با توجه به محدودیت امكانات قدردانی كرد.

در پایان مراسم هم با تقدیر از فرزندان شهدا و ایثارگران راه و شهرسازی، یاد و نام شهدا، زنده و مجاهدت ایثارگران ستوده شد.

نظر شما