شناسهٔ خبر: 34564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار قزوین مطرح کرد:

بکارگیری ظرفیت‌های موجود استان برای تامین نیازهای مسکن مهر

فریدون همتی دکتر همتی در مراسم افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر در استان قزوین از بکارگیری بخش زیادی از خدمات شهری برای رفع نواقص و  ساماندهی ناحیه شهری مهرگان تا آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، فریدون همتی با اعلام این خبر گفت:با تکمیل ناحیه شهری مهرگان و استقرار ۱۲۰ هزار نفر ساکنان آن باید نیازهای این ناحیه را با همت مدیران بسرعت تامین کنیم تا رفاه مردم فراهم شود.

استاندار قزوین بیان داشت: حجم ساخت و ساز در ناحیه شهری مهرگان بسیار بالاست و به همین دلیل نیازمند ارائه خدمات روبنایی و زیربنایی مناسبی در این منطقه هستیم که با تلاش همه مدیران در این مسیر گام برداشته ایم.

دکتر همتی در این افتتاح اظهار داشت: با تکمیل ناحیه شهری مهرگان باید خدمات متناسب با سکونت شهروندان تامین شود و با همه کارهای خوب انجام شده هنوز در بسیاری از بخش‌ها با کمبود و نواقصی روبرو هستیم که به تدریج آن را حل خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۲۰ پیمانکار در پروژه مسکن مهر فعالیت داشته‌اند که هماهنگ کردن و الزام آنها به دادن خدمات لازم و عمل به تعهدات کمی سخت است و همه امور بدست بخش دولتی نیست و تعاونی‌ها نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

همتی در ادامه گفت: تاکنون ۵۰ هزار و ۷۴۴ واحد مسکن مهر در استان قزوین به متقاضیان تحویل داده شده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۹۶۰ واحد مربوط به دولت یازدهم بوده است.

وی افزود: کار ساخت و تکمیل ۶ هزار و ۲۱۰ واحد مسکن مهر باقی مانده در استان قزوین نیز در نیمه سال آینده به پایان می‌رسد.

در این مراسم با تحویل کلید یک واحد مسکونی به شکل نمادین به مالک، ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

نظر شما