شناسهٔ خبر: 34884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور زنجان- طارم بازگشایی شد/ راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای زنجان بازگشایی شد

ایرج دست نشان با فروکش کردن کولاک و با تلاش شبانه‌روزی راهداران، محور زنجان-طارم، بازگشایی شده و تردد در محور مذکور ضمن رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئن امکان‌پذیر است.

ایرج دست‌نشان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان درگفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: با تلاش راهداران استان محور زنجان-طارم همچنین راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای زنجان در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، خدابنده، طارم، ابهر و ایجرود که به علت کولاک و برف بسته شده بود، بازگشایی شدند.

دست نشان تاکید کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی چون زنجیرچرخ، علائم هشداردهنده، پتو، لباس‌گرم و جیره‌ غذایی  در همه جاده‌های استان الزامی است و باید از سفرهای غیرضروری خودداری شود.

وی گفت: اکنون ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه‌روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

یوسفی افزود: محور زنجان - طارم بازگشایی شده است و تردد با زنجیر چرخ صورت می‌گیرد. همچنین محور ارتباطی زنجان - دندی و زنجان - تهم - چورزق، بسته است و راهداران برای بازگشایی آن تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما