شناسهٔ خبر: 35326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

كلیم الله وثوقی خبر داد:

افتتاح بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر زنجان در دولت یازدهم/ ۲۳۸۲ واحد در حال تکمیل است

كليم اله وثوقي مدیرکل راه و شهرسازی زنجان از واگذاری ۱۰هزار و ۴۰۲ واحد مسکن مهر در دولت یازدهم خبرداد و گفت: تعداد ۲۳۸۲ واحد در حال تکمیل است كه در فاصله زمانی فروردین ماه تا خرداد سال ۹۶ افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی زنجان، كلیم الله وثوقی، مدیر كل راه و شهر سازی استان با اعلام این خبر گفت: ‌اکنون تعداد ۲۳۸۲ واحد در حال تکمیل است كه در فاصله زمانی فروردین ماه تا خرداد سال ۹۶ افتتاح خواهد شد.

وثوقی گفت: از سال ۱۳۸۵ طرحی در قالب اجاره پنج ساله در كشور شروع و رفته رفته تغییراتی در آ ن  موجب تصویب قانون ساماندهی وحمایت  از تولید وعرضه مسكن به شكل كنونی شد.

وی افزود: با تشكیل شورای عالی مسكن وبه تبع آن در استان‌ها، مسئولیت جانمایی زمین به عهده این شورا قرار گرفت  که تامین كننده تسهیلات بانك مركزی، خدمات زیرورو بنایی ادارات وشركت‌های خدمات‌رسان در استان مثل ثبت اسناد، آب، برق و شهرداری است.

وثوقی گفت: تعهداین استان در زمینه مسکن مهر ۳۲هزار و ۱۰۴ واحد بوده که تاکنون ۲۹ هزار و ۷۲۲  واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده وبا تحویل ۲۳۸۲واحد در ماه آینده  صدر صد تعهدات این استان محقق می‌شود.

نظر شما