شناسهٔ خبر: 35850 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آخرین جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان نهاوند مطرح شد:

اهمیت موضوع مناسب‌سازی در محیط‌های اداری شهرستان نهاوند استان همدان

نشست آخرین جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان نهاوند استان همدان در سال ۹۵ به ریاست معاون فرماندار نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، عمید الوند بیان کرد: در این جلسه که جمعی از روسای اداره، بخشداران و کارشناسان حضور داشتند دبیر جلسه شروع به ایراد سخنرانی نمود و مصوبات جلسه قبل و درخواست‌ها و مصوبات جدید را بیان نمود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند افزود: طی امسال، ۱۱ جلسه کمیته فنی و ۴ جلسه ستاد برگزار شده که ۵۸ مورد مصوبه دارد و ۸۰ درصد آن‌ها اجرائی و عملی شده که در میان آن‌ها میز خدمت برای ارباب‌رجوع به صورت ۱۰۰ درصد عملی شده است.

وی در رابطه با مصوبات سال ۹۶ عنوان کرد: از آنجایی که موضوع مناسب‌سازی در ادارات بسیار پراهمیت است مصوب شد در سال آینده ادارات ۲ درصد از درآمد خود را صرف مناسب‌سازی نمایند.

وی یادآور شد: مناسب‌سازی مدارس آموزش و پرورش، مناسب‌سازی داروخانه‌ها، مراکز درمانی برای عبور و مرور معلولین و افراد کم‌توان جسمی، مناسب‌سازی اماکن مذهبی – گردشگری – تالارها و اماکن تاریخی در دستور کار سال آینده قرار گرفت.

الوند در پایان گفت: همچنین مقرر شد مناسب‌سازی دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه محترم شهرستان نهاوند، مناسب‌سازی دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مناسب‌سازی سالن‌های ورزشی حجاب – بانوان – اداره ورزش و جوانان نیز انجام شود.

نظر شما